11 Temmuz 2012 Çarşamba

Caro Emerald



Merhabalar, İstanbul'da Caz Festivali başladı biliyorsunuz. Bu yıl ben de bu organizasyon kapsamında gerçekleşen çok sevdiğim Caro Emerald'ın konserine katıldım. Kadının sesine ve şarkılarına bayılıyorum. Jazz'ın hemen hemen her türünü seven bir Jazz tutkunu olarak, Caro Emerald'ın konserine iki arkadaşımla birlikte katıldım. Bu gecede Caro güzel sesiyle bizleri mest etti. Yeni şarkısını da bizlerle buluşturan Caro, jazz dünyasında ünlendiği şarkısı Back it up şarkısını da seslendirdi. Genellikle kendi şarkılarını seslendirdiği gecede 10 yakın şarkı söyledi. Konser 21.00'da başlayıp 22.40 gibi bitti. Ben daha uzun olmasını tercih etmiş olsam da kısa sürmesi biraz kötü oldu. Bizler kendisine doyamadan sahneden indi. Amsterdam'lı olan şarkıcı duruşu, dansı, giyinişi ve tavırlarıyla İspanyol kızını temsil ediyor gibiydi. Hayatını çok fazla araştırmasam da Caro'nun bir yerden İspanya ile bağı olduğunu düşünmekteyim. Sesinin tınısı, enerjisi ve şarkılarındaki ritmi bizlere geçiren Caro, Santralistanbulda biz jazz severlere unutulmaz bir gece yaşattı. İstanbul'u çok begendiğini ve sevdiğini dile getiren şarkıcı, İstanbul'a ilk kez geldiğini de belirtti. Seneye olacak olan Jazz Festivaline umarım yine gelir ve biz yine gideriz. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder