5 Ağustos 2012 Pazar

Okuduklarım, İzlediklerim ve Dinlediklerim:)

Merhabalar bu aralar okuduklarımı, izlediklerimi ve dinlediklerimi buraya yazmak istedim. Okuduklarım arasında Mihail Bulgakov'un Üstat ile Margarita adlı kitap bulunmakta. Bir sonraki yazı bu kitap üzerine olacak ama agustos ortası gibi yazmak istiyorum çünkü,  kitap klubunun agustos ayı kitabı olduğundan ve birçok arkadaşım  henüz  başlamadığından böyle bir karar aldım:) Kitabı 1 ay önceden seçince böyle bir durumla karşıya karşıya kaldım:) Şimdilik şu kadarını söyleyebilirim okudugum en ilginç klasikler arasındaydı ve ben çok sevdim:) Onun dışında  kitaplarının kurgusunun yanı sıra diline hayran oldugum Jose Saramago'nun İsa'ye göre İncil'ini bitirmek üzereyim. Bu kitap da çok güzel, bir o kadar sarsıcı ve sıradışı olduğunu söyleyebilirim. Bunun yanı sıra Oscar Nasıl Wilde Oldu? kitabını okuduktan sonra Charles Dickens hayranlığım arttı ve Büyük Umutlar'ı bir yandan okumaya başladım.

İzlediklerim arasında Edgar Allan Poe'nın esrarengiz ölümünü konu alan The Raven adlı film ile Beyazlarla siyahların arasındaki mücadeleyi konu alan The Help adlı filmi izledim ve bu filmi şiddetle tavsiye ederim. Etkisinden halen kurtulamadım diyebilirim. Muhteşem bir film. Bunun dışında İncir Reçeli adlı filmi de sonunda izleyebildim. Güzel bir filmdi.

Dinlediklerim arasında bu aralar Diana Krall, Leonard Cohen, Caro Emerald ve Ella Fitzgerald yer almakta. Evet bu aralar yoğun olarak jazz dinliyorum:) Herkese İyi pazarlar diliyorum. Serin günler geçirmemiz dileğiyle:9


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder