27 Ağustos 2010 Cuma

Kate&Leopold- Büyülü Çift


Dün Televizyonda, belki dört kez izlediğim Kate&Leopold filmini bir kere daha izledim. Bu filmi her izlediğimde filmin hiç bitmemesini isterim. :))Genellikle 18 ve 19 yüzyılı anlatan filmlere karşı büyük bir zaafım var. Bu film 21 yüzyıl ile 19 Yüzyıl arasında gidip gelen muhteşem bir film. Kate günümüzden bir karakter, Leopold ise 19 yüzyıldan gelen bir Dük:) aynı zamanda asansörü icat eden mucit. Bu iki farklı yüzyılda yaşayan kişi bir araya gelirse ne olur? Leopold ne kadar kurallara düşkün, asil, kadınlara karşı inanılmaz kibarsa, Kate ise hayatı rahat yaşamayı seven, kurallardan hoşlanmayan bir karakterdir.

Film, Kate'nin üst komşusu aynı zamanda eski sevgilisinin zamanda bir kapı bulup 19 yüzyıl New york'una gitmesiyle başlar. Leopold, farklı bir yüzyıldan gelen bu adamı fark eder ve onu takip eder. Takip etmesi sonucu ikisi kendini günümüz New York'unda bulur:) Film asıl bundan sonra başlar. Birbirleriyle vakit geçirmeye başlayan çift birbirine aşık olurlar. Fakat sorun hangisinin hangi yüzyılda yaşamaya karar verecek olmasıdır. Film, günümüzde eşi benzeri olmayan bir aşk hikayesi:) İyi seyirler

2 yorum:

  1. ben bu fılmı yıllar once seyretmıstım cok guzeldı
    ınsan sevınce nelerden vazgecebılıyor degılmı

    YanıtlaSil
  2. bende yıllar önce izlemiş olsamda, ara ara yine de seyretme fırsatı buldum. Meg ryan'ın filmleri benim için kült film haline geldi. :)) Öyle aşk günümüzde var mı? sanırım yok? tüketici bir toplumun esaretiğinde kıvranırken, aşk üst raflara sıkışmış bir kitap dibi debeleniyor:) Sanırım bu tarz aşklar yalnız filmlerde:)

    YanıtlaSil