2 Ekim 2010 Cumartesi

Legend Of The Seeker- Arayıcı'nın Efsanesi

Merhabalar, Son iki haftadır bir diziye merak salmış durumdayım. Bu diziyi ilk önce Dizimax'da keşfettim. Benim izlediğim bölüm ikinci sezona aitti. Bende netten dizinin ilk sezonundan itibaren izlemeye başladım. İzledikçe bilgisayarın önünden kalkamaz hale geldim. Elimde bitki çayım, yastıklarım arkamda, polar battaniyeme sarınmış bir şekilde iki haftada iki sezonu bitirdim. Her sezonda 22 bölüm yer alıyor. Dizinin son bölümünü ise bugün bitirdim.  Diziyle ilgili söyleyebileceğim tek  kötü   şey dizinin sadece 2 sezondan ibaret olması, Keşke üçüncü sezonu çekseler. Ben bunu duyduğum sırada 1. sezonun ortasına gelmiştim ve diziyi yarım bırakmak istemedim. İyiki de bırakmamışım.  Dizinin konusuna gelince, fantastik bir dizi olması itibariyle, karşısına her türlü askiyon çıkması muhtemel. :) İyilerle kötüler arasında yaşanan savaşta dengeyi Arayıcı sağlamakta ve bunu yüzyıllardır yapmaktadır. Arayıcı, kötülerle savaşırken yanında, insanları tek bir dokunuşuyla etkisi altına alıp, onları kendine köle yapan, ve her şeyi itiraf etmelerini sağlayan Confessor ve Büyücü yer almaktadır. Bir Arayıcı öldüğü zaman, yeni Arayıcıyı Büyücü belirlemektedir. Arayıcı olabilme özelliği ise cesur, iyi yürekli, merhametli olması gibi özellikler taşımaktadır. Dizide izlediğimiz Arayıcı ise bu özellikleri fazlasıyla taşımakta, bir de üstüne üstlük feci şekilde yakışıklı da:))Bu kahraman acımasız Lord Rahl ile Mord stih'lere karşı mücadele vermektedirler. Mord stih'ler kadın savaşçılar ve Lord Rahl'a hizmet etmektedirler. Ellerinde tutmuş oldukları sopalar, herhangi bir insana değdiği anda acı etkisi yaratmaktadır. Mord stih'ler küçüklüklerinden beri acıya dayanıklı olduklarından, sopaya bağışıklık kazanmışlardır. Çok güçlü olan Mord stih'lerin diğer ilginç yanı ise yaşam nefeslerine sahip olmalarıdır. Ölen insanı, nefesleriyle tekrardan hayata döndürebilmektedirler. Mord stih'leri en çok korkutan ise Confessor'un ufak bir dokunuşu, çünkü onun bir dokunuşu, Mord stih'lerin acı çekip ölmelerine yol açmaktadır. Birinci ve İkinci Sezonda süprizlerle dolu, izlerken nefesinizi tutup izliyorsunuz. Ben onu izlerken, başka hiçbir şeyle muhattap olmuyordum. Çalan telefon, msnden gelen titreşim, herhangi bir şeye cevap vermiyordum. İki sezonlukta olsa izlenmeye değer. Belki ilerde yeni bölümleri çekilir kim bilir:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder